W ramach akcji, każdy uczeń mógł przy zakupie okularów otrzymać wysokiej klasy soczewki z powłoką antyrefleksyjną oraz filtrami UV za symboliczną złotówkę. (Normalna cena takich soczewek to 160 złotych). Soczewki z powłoką antyrefleksyjną są bardzo istotne podczas edukacji, gdyż zapewniają uczniom komfort widzenia w szkole jak i poza nią.
Aby wziąć udział w akcji wystarczyło:
Mając na uwadze problemy wielu pacjentów odwiedzających salony Italooptica, którzy zbyt późno zgłosili się po pomoc do lekarza okulisty, pomysł kontynuacji akcji spodobał się naszej okulistce - dr n. med. Agacie Błaszczyk. Jak twierdzi krótkowzroczność to epidemia i trzeba ją wykrywać badaniami kontrolnym już u najmłodszych pacjentów. A w dzisiejszych czasach blisko 26% dzieci w wieku szkolnym jest krótkowidzami.
Rodzice młodych pacjentów byli pozytywnie zaskoczeni atrakcyjnością akcji, o czym świadczą liczby. Z akcji skorzystało na terenie: Zgierza - 176, Głowna - 80 i Łodzi - 69 uczniów. Na ten sukces złożyła się przede wszystkim współpraca z patronami, którymi byli: Prezydent Miasta Zgierza Przemysław Staniszewski oraz Burmistrz Głowna Grzegorz Janeczek.
Sukces akcji "Dobry wzrok na start" po raz drugi przerósł oczekiwania salonów optycznych ITALOOPTICA i już dziś wiemy, że na stałe zapiszę w kalendarz organizowanych kampanii społecznych.
ITALOOPTICA
Tel. 42 715 55 55
biuro@italooptica.pl
www.italooptica.pl