Chcąc zgłosić jakiś problem w mieście, zapytać, powiadomić, nie musimy zastanawiać się, gdzie zadzwonić. Wystarczy, że wykręcimy numer 42 71 95 100 i przekażemy zgłoszenie do call center.
Pracownicy centrum przeszli odpowiednie szkolenie. Chodzi o to, aby osoby obsługujące mieszkańców były w stanie natychmiast udzielić odpowiedzi, i żeby wiedziały komu dokładnie należy przekazać zgłoszenie do realizacji.
Co ważne, jednocześnie trwa wdrożenie systemu Local Spot zintegrowanego z usługą jednego numeru. To rozwiązanie umożliwi z kolei internetowe zgłaszanie problemów, takich jak: brak oświetlenia ulicznego, nielegalne wysypiska odpadów, zakłócanie porządku, nieprawidłowe parkowanie pojazdów, dewastacje, problemy z komunikacją miejską, błąkające się zwierzęta.
System działa w dwie strony. Mieszkańcy, którzy zainstalują aplikację będą mogli otrzymać powiadomienia o nagłych awariach, zablokowanych drogach i innych ważnych wydarzeniach.
Warto przeczytać regulamin, który dokładnie określa, które ze spraw mogą być przekazywane elektronicznie. Zgłoszenia można składać:
System prześle nasze uwagi do odpowiedniego wydziału urzędu miasta, Straży Miejskiej, przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjnego w Zgierzu lub MUK. Wysyłane komunikaty będą mogły być wzbogacone o zdjęcia lub pliki PDF, a jeżeli w formularzu zostawimy swój adres mailowy, dostaniemy informację o załatwieniu sprawy lub o braku takiej możliwości.
Z czasem będą dodawane nowe funkcjonalności. Możecie Państwo sprawdzić lokalizację przystanków autobusowych i przypisane do przystanków rozkłady jazdy.