Od dnia 22 września 2016 r. zostały uruchomione linie telefoniczne w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej na terenie Powiatu Zgierskiego.
Poniżej podane numery telefonów są czynne w czasie funkcjonowania punktów nieodpłatnej pomocy prawnej:
Dyżurujący prawnicy nie mogą udzielać porad prawnych telefonicznie. Porady prawne udzielane są jedynie osobom uprawnionym po ich osobistym przyjściu do Punktu Bezpłatnej Pomocy Prawnej. Wynika to m.in. z obowiązku weryfikacji osób zainteresowanych pod kątem ustawowych kryteriów uprawniających do skorzystania z bezpłatnych porad prawnych.
Podane numery telefonów są czynne w czasie funkcjonowania punktów nieodpłatnej pomocy prawnej. Telefony punktów służą tylko zadaniom organizacyjnym, takim jak: udzielenie ogólnej informacji na temat systemu bezpłatnej pomocy prawnej, sprawdzeniu planu dyżurów lub umówienia się z prawnikiem na wizytę.
Źródło: Starostwo Powiatowe w Zgierzu