1 lipca 2021 roku rozpocznie się proces składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, który ma na celu zebranie wszystkich danych dotyczących źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych.
Każdy budynek, który posiada źródło ciepła lub spalania paliw do 1 MW (np. piec, miejska sieć ciepłownicza, pompa ciepła etc) należy zgłosić wypełniając odpowiednią deklarację. Deklarację można złożyć samodzielnie, bez wychodzenia z domu, żeby to zrobić musisz posiadać profil zaufany albo podpis elektroniczny.
Deklarację składa właściciel/zarządca budynku - wystarczy:
Złożenie deklaracji jest obowiązkowe:
Nie masz dostępu do internetu albo podpisu elektronicznego?
Formularze deklaracji dostępne są w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Zgierza. Wypełniony formularz możesz złożyć osobiście w siedzibie Urzędu lub wysłać listem na adres podany poniżej:
Urząd Miasta Zgierza 
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa 
95-100 Zgierz 
pl. Jana Pawła II nr 16 (pok. 222) 
tel. 42 714 31 51 
Czytaj też artykuły:
 Formularz A - budynki i lokale mieszkalne (pdf) (234.41KB)
 Formularz A - budynki i lokale mieszkalne (pdf) (234.41KB) Formularz B - budynki i lokale niemieszkalne (pdf) (259.29KB)
 Formularz B - budynki i lokale niemieszkalne (pdf) (259.29KB) Ulotka informacyjna "Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków"  (pdf) (427.11KB)
 Ulotka informacyjna "Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków"  (pdf) (427.11KB) Ulotka informacyjna  "1 lipca złóż deklarację" (pdf) (828.66KB)
 Ulotka informacyjna  "1 lipca złóż deklarację" (pdf) (828.66KB)
