Komunikat ws. obsługi klientów Wydziału Komunikacji
        
                     Starostwo Powiatowe w Zgierzu wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów Wydziału Komunikacji. 
Komunikat w sprawie obsługi klientów Wydziału Komunikacji w zakresie rejestracji pojazdów i uprawnień kierowców od dnia 22 czerwca 2020 r.
Załatwianie spraw w Wydziale Komunikacji w Zgierzu przy ul. Długiej 49: 
- Sprawy z zakresu rejestracji pojazdów, można załatwić wyłącznie po umówieniu wizyty: 
- Sprawy z zakresu uprawnień kierowców można załatwić po umówieniu wizyty: 
- Do urzędu należy zgłosić się 5 minut przed umówioną wizytą. Osoby, które przyjdą wcześniej będą musiały czekać na zewnątrz budynku. 
- Liczba rezerwacji w danym dniu jest ograniczona. 
- Wnioski wraz z dokumentami można również składać w Kancelarii Podawczej Starostwa przy ul. Długiej 49 i Sadowej 6a, podając jednocześnie numer telefonu kontaktowego, w celu umówienia odbioru przygotowanych dokumentów. 
- Dokumenty dotyczące rejestracji powyżej dwóch pojazdów należy składać w Wydziale Komunikacji przy ul. Długiej 49, w pokoju nr 103, I piętro, w godz. 8:00-9:00. Odbiór będzie umówiony telefonicznie. 
- Do stanowisk obsługowych mogą podejść wyłącznie osoby umówione na wizytę. Interesanci muszą mieć zakryty nos i usta, w sposób przewidziany w rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Ze względu na podpisywanie dokumentów urzędowych, zaleca się posiadanie rękawiczek i dezynfekowanie rąk. 
Załatwianie spraw w Oddziale Zamiejscowym Wydziału Komunikacji w Głownie: 
- Załatwienie sprawy w oddziale zamiejscowym możliwe jest wyłącznie po umówieniu wizyty, w dni robocze w godzinach 7:45-8:30: - przez telefon pod numerem tel. 42 715 06 99 
- lub osobiście w siedzibie oddziału. 
 
Źródło: Starostwo Powiatowe w Zgierzu