1 lipca 2021 roku rozpocznie się proces składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków, który ma na celu zebranie wszystkich danych dotyczących źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych.
Każdy budynek, który posiada źródło ciepła lub spalania paliw do 1 MW (np. piec, miejska sieć ciepłownicza, pompa ciepła etc) należy zgłosić wypełniając odpowiednią deklarację. Deklarację można złożyć samodzielnie, bez wychodzenia z domu, żeby to zrobić musisz posiadać profil zaufany albo podpis elektroniczny.
Deklarację składa właściciel/zarządca budynku - wystarczy:
Złożenie deklaracji jest obowiązkowe:
Nie masz dostępu do internetu albo podpisu elektronicznego?
Formularze deklaracji dostępne są w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Zgierza. Wypełniony formularz możesz złożyć osobiście w siedzibie Urzędu lub wysłać listem na adres podany poniżej:
Urząd Miasta Zgierza
Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
95-100 Zgierz
pl. Jana Pawła II nr 16 (pok. 222)
tel. 42 714 31 51
Czytaj też artykuły: