ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania
Działając na podstawie art. 61 §1 i §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267 ze zm.), w związku z art. 53 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r, poz. 647 ze zm.)
zawiadamiam
że zostało wszczęte postępowanie administracyjne z wniosku Gminy Miasto Zgierz w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającej na budowie zbiornika retencyjnego, przewidzianej do realizacji w Zgierzu, na działce położonej przy ul. Murarskiej (dz. nr ew. 3/11 w obr.124).
W związku z powyższym informuję, że w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia, strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać wnioski i zastrzeżenia do Wydziału Urbanistyki, Gospodarki Przestrzennej i Geodezji Urzędu Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 2 piętro, pokój 224. Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy oraz przedmiot wniosku.
Z up. Prezydenta Miasta Zgierza
/-/ Piotr Busiakiewicz
Naczelnik Wydziału Urbanistyki,
Gospodarki Przestrzennej i Geodezji