Urząd Miasta Zgierza gromadzi informacje na temat szkód, jakie wywołała nawałnica 10 sierpnia 2017 roku w naszym mieście. Właściciele budynków, które uległy uszkodzeniu mogą zgłaszać ten fakt do Wydziału Zarządzania Bezpieczeństwem Urzędu Miasta Zgierza (plac Jana Pawła II 16, pok. 112 - I piętro) do środy 23 sierpnia br. włącznie.
Stosowne informacje zostaną przekazane Łódzkiemu Urzędowi Wojewódzkiemu w celu oszacowania skali zdarzenia.
Szczegółowe informacje nt. zasad udzielania pomocy z rezerwy celowej budżetu państwa rodzinom i osobom poszkodowanym w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej znajdują się na stronie Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego www.pomoc.lodzkie.eu w zakładce komunikaty i obwieszczenia (Komunikat w sprawie zasad udzielania pomocy z rezerwy celowej budżetu państwa rodzinom i osobom poszkodowanym w wyniku zdarzeń noszących znamiona klęski żywiołowej).