"Śniadanie Biznesowe" - 20.06.2018 r.
Na trzecie "Śniadanie Biznesowe" zapraszamy w środę 20 czerwca 2018 r. od godziny 9:30 do nowej siedzibie Izby Przedsiębiorców i Pracodawców Centralnej Polski (IPPCP) przy ul. Długiej 29a (budynek biblioteki, II piętro).
Program trzeciego "Śniadania Biznesowego":
- godz. 09:30 - Powitanie - przedstawienie idei spotkania, zgromadzonych firm.
- godz. 09:40 - Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (I część warsztatu) - jak skorzystać krok po kroku z dofinansowaniana usługi szkoleniowe i doradcze w ramach projektu: "Bon - apetyt na rozwój!".
Osoby samozatrudnione, mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa biorące udział w projekcie mogą skorzystać z dotacji do 30 000 zł na sfinansowanie kursów, szkoleń, studiów podyplomowych. Uczestnicy spotkania będą mieli możliwość dokonania zgłoszenia do projektu i przygotowania wniosku aplikacyjnego (czas warsztatu: dwa wejścia, drugie po ok. godzinie ze względu na warunki techniczne aplikacji). Uczestnicy muszą zabrać ze sobą komputery, każdy na swoim zaloguje się by pozyskać BON.
- godz. 10:10 - Centrum Innowacji Biznesowej - przyjmie zapisy na bezpłatne szkolenia dla przedsiębiorców:
- Budowanie marki i tożsamości biznesowej (planowany termin szkolenia: 4 września 2018 r.):
Celem szkolenia jest przedstawienie skutecznych narzędzi i metod świadomego budowania marki oraz tożsamości biznesowej firmy/podmiotu gospodarczego. W trakcie warsztatu uczestnik ma poznać możliwe do zastosowania narzędzia umożliwiające opracowanie strategii komunikacji marki i wartości dodanej dla klientów oraz współpracowników, jak również późniejszego technicznego realizowania za pomocą narzędzi, założeń związanych z opracowaną strategią.
Zakres merytoryczny szkolenia: - Czym jest marka i tożsamość biznesowa – omówienie na przykładach firm które osiągnęły sukces w promowaniu marki i tożsamości biznesowej;
- Wyjaśnienie kwestii związanych ze spójnością marki i oferowanych produktów/usług – w jaki sposób dociera się do umysłów klientów;
- Strategie komunikowania marki – czyli w jaki sposób należy wprowadzać markę na rynek i w jaki sposób podtrzymywać świadomość istnienia marki;
- Przewaga konkurencyjna, wartość dodana i język korzyści w komunikowaniu marki – omówienie zagadnień związanych z analizą konkurencji oraz sposobów jak opracować czym się wyróżniamy na rynku i w jaki sposób to później zakomunikować, żeby inni w to uwierzyli;
- Storytelling jako narzędzie budowania przekazu marki;
- Modele Biznesowe (planowany termin szkolenia: 13 września 2018 r.):
Celem szkolenia jest omówienie zagadnień marketingowych związanych z komunikowaniem modelu biznesowego firmy dla klientów docelowych jak też aspektów technicznych zarządzania modelem biznesowym w firmie. W wyniku warsztatu uczestnicy mają podnieść swoją świadomość związaną z konsekwencjami komunikowanej wartości dodanej na wyniki finansowe swojej firmy. Warsztat ma jednoznacznie pokazać jaki wpływ ma deklaracja Wartości dodanej dla klienta na politykę cenową firmy.
Zakres merytoryczny szkolenia: - Modele biznesowe na tle różnych okresów rozwoju gospodarek – pokazanie w jaki sposób zmieniały się modele biznesowe funkcjonowania w różnych epokach rewolucji przemysłowych;
- Definiowanie grup docelowych i określanie wartości dodanej na podstawie preferencji odbiorców;
- Budowanie kanałów dotarcia do klientów oraz realizacji wartości dodanej – kanały dystrybucji, kanały komunikacyjne;
- Definiowanie sposobów obsługi klienta oraz budowania długotrwałych relacji z klientem – świadome określanie cyklu życia klienta w modelu biznesowym;
- Definiowanie czynności oraz zasobów niezbędnych do realizacji modelu biznesowego – szacowanie kosztów funkcjonowania modelu biznesowego;
- Planowanie finansowe i budowanie polityki cenowej w oparciu o model biznesowy – czyli ile ostatecznie kosztuje jednostka produktu/usługi jaką oferujemy na rynku biorąc pod uwagę to w jaki sposób ma być realizowana w oparciu o model biznesowy.
- godz. 10:40 - Google Internetowe Rewolucje - projekt ma na celu wspieranie polskich MŚP w poznawaniu oraz wdrażaniu narzędzi i rozwiązań internetowych. Polega on na tym, że dedykowany doradca Internetowych Rewolucji spotyka się z przedsiębiorcami, by wraz z nimi przeanalizować konkretne działania w internecie. Na podstawie tej analizy przygotowywany jest plan konkretnych działań, pozwalający przedsiębiorcom skuteczniej eksponować i rozwijać ich biznes w sieci. Jeżeli chcesz, by Twoja firma działała sprawnie w Internecie, to weź udział w zajęciach z doradcą w projekcie Google Internetowe Rewolucje i dowiedz się jak wykorzystać internet do rozwoju Twojej firmy.
- godz. 11:40 - Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (II część warsztatu) - pozyskiwanie "Bon - apetyt na rozwój!".
- godz. 12:00 - networking i śniadanie biznesowe.
- godz. 12:30 - RODO - czyli Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych:
- umowa powierzenia danych,
- jak wdrożyć RODO - kroki konieczne do podjęcia,
- kary i konsekwencje za nieprzestrzeganie przepisów RODO.
Po szkoleniu - indywidualne konsultacje z panią mecenas dla uczestników Śniadania Biznesowego.
ZABIERZCIE ZE SOBĄ WIZYTÓWKI – dla szczęśliwców niespodzianki!
Udział w "Śniadaniu Biznesowym" jest bezpłatny.
Z uwagi na duże zainteresowanie tematami - ilość miejsc ograniczona i decyduje kolejność zgłoszeń. Dla pierwszych 20 zgłoszonych – upominki gwarantowane.
Kontakt:
- Magdalena Szewczyk - mszewczyk@umz.zgierz.pl - tel. 503 007 972; info@ippcp.pl - tel. 504 026 210;
- Agnieszka Sobierajska - a.sobierajska@mpgkzgierz.pl - tel. 516 040 315.
Zapraszają organizatorzy: Prezydent Miasta Zgierza, Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Izba Przedsiębiorców i Pracodawców Centralnej Polski oraz Park Przemysłowy Boruta.